Portal giełdy ładunków i transportu Cargo.PL

Nowe Volvo FL z napędem na cztery koła

volvo-fl

Volvo FL jest od teraz dostępne również w wersji z napędem na cztery koła. Pojazd jest zdolny do pokonywania śliskich, stromych i nierównych nawierzchni.

Nowy model skonstruowany przez Volvo dzięki napędowi 4×4 do doskonała propozycja także jako samochód serwisowy na placu budowy czy do użytkowania w wyjątkowo ciężkich warunkach pogodowych.

Mimo specjalnego przeznaczenia Volvo FL znakomicie wtopi się w ruch uliczny – kompaktowe wymiary, wysoki poziom komfortu i duży moment obrotowy sprawiają, że równie dobrze poradzi sobie na mokrym asfalcie, nie tylko na wybojach czy błocie.

– Wielu naszych klientów jest w swojej pracy narażonych na częste zmiany warunków atmosferycznych i drogowych. Volvo FL z napędem na cztery koła charakteryzuje się uniwersalnością umożliwiającą mu wykonywanie zadań na wymagających nawierzchniach, które w przeciwnym razie wymagałyby wykorzystania odrębnego pojazdu – tłumaczy Pernilla Sustovic, menedżer ds. segmentu transportu dystrybucyjnego w Volvo Trucks.

Model jest dostępny również w wariancie o DMC do 16 ton, może więc służyć jako platforma pod betonomieszarkę, podnośnik koszowy lub żuraw.

– Najbardziej zauważalną cechą nowego Volvo FL 4×4 jest wyżej posadowiona rama podwozia, a więc także większy prześwit: o nieco ponad 6 cm z przodu i 10 cm z tyłu, w porównaniu z wersją 4×2. Wyższe podwozie oznacza także większy kąt natarcia – 25 stopni – co ułatwia wyjazd z wykopów i głębokich kolein – dodaje Pernilla Sustovic.

Oprócz napędu na cztery koła Volvo FL jest wyposażone w dwubiegową skrzynkę rozdzielczą. Bieg wysoki (szosowy) jest wykorzystywany podczas jazdy w warunkach normalnych. Gdy warunki stają bardziej wymagające, wystarczy nacisnąć przycisk na desce rozdzielczej, by włączyć bieg niski (terenowy).

Źródło: Volvo Trucks

Komentarze

Na razie nie ma komentarzy


Twój komentarz

Jeśli chcesz napisać komentarz, zaloguj się:

lub zarejestruj się.

Nowości na rynku

cargonews_m2cargo

Nowy projekt Cargo.LT – M2Cargo.EU

Zespół Cargo.LT ma przyjemność przedstawić nowy projekt M2Cargo.EU – usługę, która pomoże Ci znaleźć magazyn logistyczny.

2024-02-26
0
245104594_2935851109959993_1411399817438034755_n

Polska znosi kary za niepłacenie e-TOLL

Polska tymczasowo znosi kary za niepłacenie e-TOLL. Jak informuje Ministerstwo Finansów RP i operator systemu e-TOLL, 30 września 2021 r. rozpoczął się okres przejściowy przeniesienia elektronicznego systemu płatności za opłaty za przejazd na płatnych drogach w Polsce viaTOLL do nowego elektronicznego zakończenie systemu płatności e-TOLL. Od 1 października system e-TOLL jest jedynym systemem, za pomocą którego można dokonywać płatności elektronicznych. Od tego dnia nie działają również urządzenia viaBOX i viaAUTO.Konto w systemie viaTOLL musi zostać usunięte.Według Ministerstwa Finansów RP, w początkowym okresie po odłączeniu viaTOLL, za naruszenia korzystania z systemu e-TOLL będą stosowane nie kary, ale ostrzeżenia. Każdy przypadek będzie rozpatrywany indywidualnie.

2021-10-12
0
niemcy (2)

NOWE ZASADY POBYTU W NIEMCZECH

NOWE ZASADY POBYTU W NIEMCZECH

Od 24 kwietnia 2021 r. ograniczenia dotyczące COVID-19 w Niemczech zostały uzgodnione na szczeblu federalnym. Nowe zasady dotyczą wszystkich regionów i miast w Niemczech, w których wskaźnik infekcji w ciągu 7 dni przekracza 100.

2021-04-29
0
171032707_2805873306291108_84577504454727023_n

5 KRAJÓW EUROPY WSCHODNIEJ ZWRÓCIŁY SIĘ DO ORGANÓW UNII EUROPEJSKIEJ Z PROŚBĄ O ODWOŁANIE WYMOGÓW DOTYCZĄCYCH POWROTU CIĘŻARÓWEK DO KRAJU REZYDENTA CO 8 TYGODNI

5 KRAJÓW EUROPY WSCHODNIEJ ZWRÓCIŁY SIĘ DO ORGANÓW UNII EUROPEJSKIEJ Z PROŚBĄ O ODWOŁANIE WYMOGÓW DOTYCZĄCYCH POWROTU CIĘŻARÓWEK DO KRAJU REZYDENTA CO 8 TYGODNI.Trwa walka niektórych krajów Europy Wschodniej z reformą międzynarodowego transportu drogowego, wprowadzoną przez Unię Europejską w ramach Pierwszego Pakietu Mobilności.

2021-04-10
0