Portal giełdy ładunków i transportu Cargo.PL

Projekt nowego IVECO S-WAY jest maksymalnie nastawiony na komfort kierowcy

IVECO_S-WAY (5)

IVECO S-WAY jest pierwszym z nowej serii ciężkich pojazdów IVECO WAY, który został zaprojektowany tak, aby zapewnić najwyższy komfort kierowcy. Jednocześnie z tą linią modelową został wprowadzony szereg funkcji umożliwiających zaawansowaną komunikację online.  

- Chcemy stać się dla naszych dostawców i klientów najlepszym we współpracy i innowacyjności producentem samochodów ciężarowych, jednocześnie dostosowując nasze pojazdy do życia kierowcy, które dziś jest czymś więcej niż tylko trasą, którą pokonuje. Zrównoważony rozwój wiąże się również z naszą odpowiedzialnością za to, aby ta praca, która ma kluczowe znaczenie dla naszego społeczeństwa, była bardziej atrakcyjna i przyjemna, co wykracza poza samo dodanie wstawek ze skóry i drewna – mówi Gerrit Marx  z IVECO.

IVECO S-WAY: ciężki samochód ciężarowy IVECO na następną dekadę

IVECO S-WAY ma zalety wprowadzone w poprzednich generacjach. Do tego dochodzi całkowicie przeprojektowana kabina. Konstrukcja nowej kabiny zaprojektowanej „wokół” kierowcy zapewnia doskonałe warunki życia i pracy oraz doskonałą ergonomię jazdy. Uwzględniono również bezpieczeństwo kierowcy – dzięki wzmocnionej konstrukcji (zgodność z normą ECE R29.03 dotyczącą zderzeń z udziałem kabiny) i znacznie lepszej widoczności we wszystkich kierunkach i w każdych warunkach.

Nowa konstrukcja optymalizuje osiągi aerodynamiczne, dodatkowo zwiększając doskonałą efektywność paliwową pojazdu nawet o 4%. Do niskiego całkowitego kosztu posiadania przyczyniają się również cechy konstrukcyjne, takie jak wieloczęściowy zderzak, który zdecydowanie obniża koszty naprawy, ponieważ w przypadku uszkodzenia musi zostać wymieniona jedynie uszkodzona część zderzaka.

IVECO_S-WAY (3)

IVECO S-WAY: samochód ciężarowy online

Nowy, zaawansowany moduł telematyczny w IVECO S-WAY pozwala gromadzić, przetwarza i wymienia dane w czasie rzeczywistym. Działa na platformie usług opracowanej we współpracy z firmą Microsoft, która zapewnia bezpieczne przechowywanie danych i zarządzanie nimi. Właściciele i kierowcy są stale połączeni z pojazdem poprzez swoje urządzenie mobilne lub komputer PC, korzystając z przyjaznego dla użytkownika portalu i aplikacji MyIVECO.

IVECO S-WAY wykorzystuje komunikację bezprzewodową, aby zapewnić większą wygodę kierowcy oraz ułatwić korzystanie z funkcji oceny stylu jazdy, pokładowego trenera. Dostęp online do wyników oraz do funkcji pojazdu zapewnia przyjazna dla użytkownika aplikacja MyIVECO EASY Way.

IVECO S-WAY: samochód ciężarowy zgodny z zasadami zrównoważonego rozwoju

Nowy IVECO S-WAY opiera się na świetnych osiągach ciężkiej linii marki, osiągając dalszą redukcję emisji cząstek stałych, NOx i CO2. Będąc wiernym swojemu dziedzictwu, łączy w sobie niski całkowity koszt posiadania z niską emisją szkodliwych substancji. Uzyskano to dzięki układowi oczyszczania spalin HI-SCR oraz efektywności paliwowej wynikającej z zaawansowanej technologii silnika i skrzyni biegów Hi-Tronix, a także wielu rozwiązaniom służącym oszczędzaniu paliwa, takich jak inteligentny osprzęt silnika i Smart EGR.

W przypadku operatorów logistycznych pragnących prowadzić „zieloną” flotę, IVECO S-WAY Natural Power pozostaje jedyną ciężarówką na skroplony gaz ziemny oferującą zasięg dalekobieżny do 1600 km przy mocy silnika 460 KM. Dzięki temu pojazdowi, mogą oni korzystać ze wszystkich zalet gazu ziemnego – jedynej dostępnej od ręki, niskoemisyjnej alternatywy dla oleju napędowego w segmencie ciężkim. Zasilanie gazem ziemnym zapewnia emisję cząstek stałych o 99% niższą niż olej napędowy i o 90% niższą emisję NO2. Do tego, w przypadku użycia biometanu, emisja CO2 jest niższa o 95%.

IVECO_S-WAY (2)

IVECO_S-WAY (1)

Komentarze

Na razie nie ma komentarzy


Twój komentarz

Jeśli chcesz napisać komentarz, zaloguj się:

lub zarejestruj się.

Aktualności

przeladowane_19.07_2

Busiki wciąż przeciążone

Na 15 skontrolowanych przez łódzką Inspekcję Transportu Drogowego pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej 3,5 tony, aż 8 było przeciążonych.

2019-07-22
0
wazenie_Lublin_2

Zważyli i sprawdzili ponad 200 pojazdów. Wspólna akcja ITD i policji

Ważył 7900 kg, czyli o 4400 kg za dużo – to największe przekroczenie norm odnotowane podczas akcji zorganizowanej w Lublinie. Zatrzymano nie tylko przeładowane samochody dostawcze. Jeden z kierowców, prowadził zbyt ciężki pojazd pod wpływem alkoholu. Kierowca miała ponad 1,7 promila alkoholu w organizmie.

2019-07-21
0
bus-rekord-2

Rekordowy busik ważył o 5 ton za dużo!

Niemal 8,6 tony ważył samochód dostawczy o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony. Patrole dolnośląskiej, małopolskiej i śląskiej Inspekcji Transportu Drogowego zatrzymały w sumie 17 podobnych pojazdów z dużym nadmiarem ładunku.

2019-07-20
0
ciezarowka-wypadek

Co zrobić, jeśli kierowca miał wypadek przy pracy?

W pierwszym kwartale 2019 roku w wyników wypadków przy pracy poszkodowanych zostało łącznie 15 800 osób. Niestety dużą część stanowią kierowcy ciężarówek. Jakie sytuacje mogą się wydarzyć w codziennej pracy truckera oraz jakie obowiązki z nimi związane spoczywają na przewoźniku? Niełatwy temat wyjaśnia Mariusz Skurzyński, ekspert Ogólnopolskiego Centrum Rozliczania Kierowców w zakresie PIP.

2019-07-19
0
Pijany_Bialorusin_1

Chciał napić się wódki… podczas kontroli

Pijanego kierowcę ciężarówki zatrzymali świętokrzyscy inspektorzy Inspekcji Transportu Drogowego na drodze krajowej nr 7. Obok siedzenia kierowcy leżała butelka wódki.

2019-07-18
0