Portal giełdy ładunków i transportu Cargo.PL

Nowa gama opon Conti Hybrid zaprezentowana przez Continental

Conti_Hybrid-199x141

Na targach CV Show , Continental po raz pierwszy zaprezentowało nowoopracowaną serię opon „Conti Hybrid”. Biorąc pod uwagę różnorodność transportu regionalnego, Continental wprowadza całą rodzinę opon w rozmiarach 17.5, 19.5 oraz 22 cala. Oferta ta ma zaspokoić zapotrzebowanie na ogumienie o wydłużonym czasie eksploatacji, pozwalające jednocześnie na istotne obniżenie zużycia paliwa. Targi odbyły się w Birmingham w Wielkiej Brytanii pomiędzy 26 kwietnia a 1 maja. 

Siedemnastoipółcalowe opony Conti Hybrid LS3 na oś kierowaną i Conti Hybrid LD3 na oś napędzaną zostały opracowane specjalnie dla potrzeb firm zajmujących się dystrybucją miejską i regionalną. Można je stosować w mniejszych pojazdach ciężarowych, o dopuszczalnej masie całkowitej 12 ton.

Nowe opony Conti Hybrid HS3 i Conti Hybrid HD3, przeznaczone odpowiednio na oś kierowaną i napędzaną, można montować na obręczach o średnicy 19.5 cala, w pojazdach o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 12 ton. Nowe opony z serii Conti Hybrid Continental mogą być stosowane również w nowoczesnych pojazdach o wyższej masie wynikającej z zastosowania rozwiązań umożliwiających spełnienie norm Euro 6. Sprawdza się ono także w eksploatacji pojazdów z często zmieniającym się obciążeniem, czyli w warunkach typowych dla przewozów regionalnych. Dziewiętnastoipółcalowe opony Conti Hybrid HT3 są doskonale przystosowane do przyczep i naczep. Opona Conti Hybrid HS3 na obręcze o średnicy 22.5 cala i oś napędzaną, stanowi przełomową propozycję dla segmentu transportu ciężkiego. Opony Conti Hybrid zostaną wprowadzone na rynek polski na początku drugiej połowy 2014 roku.

Kolejną nowością, zaprezentowaną na początku bieżącego roku, jest rodzina opon Conti EcoPlus, zaprojektowana pod kątem eksploatacji głównie na drogach ekspresowych i autostradach. Opony Conti EcoPlus opracowano tak, aby redukowały opory toczenia i w konsekwencji znacznie obniżało się zużycie paliwa. Dzięki oporom toczenia obniżonym nawet o 26 procent, w porównaniu z udanymi wcześniejszymi seriami, Conti EcoPlus pozwalają zaoszczędzić nawet do 1.9 Litra paliwa na 100 kilometrów, a przy tym charakteryzują się typowymi dla marki Continental wysokimi przebiegami oraz niezawodnością.

Wraz z trzecią generacją opon do pojazdów ciężarowych i autobusów, Continental wprowadza także nowe nazewnictwo. Obejmuje ono całą gamę opon – Conti EcoPlus i Conti Hybrid dla opon do pojazdów ciężarowych oraz Conti Coach, Conti CityPlus i Conti Urban dla opon autobusowych. Następny człon to litera H (Heavy) lub L (Light) wskazuje na przeznaczenie do ciężkich lub lekkich pojazdów użytkowych. Kolejna litera to identyfikator osi: S (Steer) dla osi kierowanej, D (Drive) dla osi napędzanej, T (Trailer) dla opon do przyczep i naczep lub A (Allround) dla opon, które mogą być montowane na dowolnej osi, czyli uniwersalne. Ostatni człon to cyfra 3, oznaczająca trzecią generację opon.

Komentarze

Na razie nie ma komentarzy


Twój komentarz

Jeśli chcesz napisać komentarz, zaloguj się:

lub zarejestruj się.

Nowości na rynku

171032707_2805873306291108_84577504454727023_n

5 KRAJÓW EUROPY WSCHODNIEJ ZWRÓCIŁY SIĘ DO ORGANÓW UNII EUROPEJSKIEJ Z PROŚBĄ O ODWOŁANIE WYMOGÓW DOTYCZĄCYCH POWROTU CIĘŻARÓWEK DO KRAJU REZYDENTA CO 8 TYGODNI

5 KRAJÓW EUROPY WSCHODNIEJ ZWRÓCIŁY SIĘ DO ORGANÓW UNII EUROPEJSKIEJ Z PROŚBĄ O ODWOŁANIE WYMOGÓW DOTYCZĄCYCH POWROTU CIĘŻARÓWEK DO KRAJU REZYDENTA CO 8 TYGODNI.Trwa walka niektórych krajów Europy Wschodniej z reformą międzynarodowego transportu drogowego, wprowadzoną przez Unię Europejską w ramach Pierwszego Pakietu Mobilności.

2021-04-10
0
167816581_2800861546792284_6821103957530999262_n

WAŻNE !!! Coraz więcej kierowców w Polsce zostaje pozbawionych prawa jazdy na trzy miesiące!

WAŻNE ️
Coraz więcej kierowców w Polsce zostaje pozbawionych prawa jazdy na trzy miesiące! Przez ten okres kierowcy zawodowi pozostają bezrobotni. Najczęstszym powodem jest przekroczenie dozwolonej prędkości o ponad 50 km/h. Nierzadko zdarza się, że zawodowi kierowcy dostają karę podczas prowadzenia samochodu osobowego. Ale nawet na ciężarówce, którą przekroczycie limit 40 km/h przy pełnej prędkości (90), jest ryzyko pozostania bez pracy przez okres trzech miesięcy.

2021-04-02
0
166226256_2798283527050086_614401353238335132_n

PRZEWODNIK PO KARACH. GDZIE I ILE PŁACI KIEROWCA W EUROPIE ZA NARUSZENIE WARUNKÓW PRACY I ODPOCZYNKU

PRZEWODNIK PO KARACH. GDZIE I ILE PŁACI KIEROWCA W EUROPIE ZA NARUSZENIE WARUNKÓW PRACY I ODPOCZYNKUArt. 19 ust. 1. Rozporządzenie UE 561/2006 zobowiązuje państwa członkowskie do informowania Komisji o sankcjach mających zastosowanie w przypadku naruszenia tego rozporządzenia UE 165/2014.W związku z tym postanowiliśmy sporządzić linki dla każdego kraju do dokumentów zamieszczonych na oficjalnej stronie Komisji Europejskiej do wglądu. Informacje podane w języku angielskimNależy zwrócić uwagę, że: Belgia, Irlandia, Włochy, Malta i Rumunia nie przekazały dotychczas Komisji informacji.Możesz zapoznać się z dokumentami, klikając poniższe linki :

2021-03-30
0
165024830_2795366667341772_2670891210294924177_n

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA dotyczące podróży do Niemiec

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA dotyczące podróży do Niemiec:

1️⃣ Podróżuję do Niemiec kilka razy w tygodniu – jak długo mój test Covid jest ważny?Wjeżdżając do Niemiec należy przedstawić zaświadczenie o wynikach badań (w języku angielskim lub niemieckim) nie starsze niż 48 godzin (od momentu pobrania próbki, bez wydawania zaświadczenia).

2️⃣ Wjeżdżam do Holandii przez Niemcy, a w drodze powrotnej odbieram ładunek w Niemczech – czy muszę zdawać test?
Nie, przy wjeździe z Holandii, która nie należy do grupy wysokiego ryzyka, test nie jest wymagany, ale kierowca musi mieć dowód rejestracji.

3️⃣ Wczoraj zdałem test przed wjazdem do Niemiec, a dziś jestem w Austrii. Wieczorem wracam do Niemiec od strony Tyrolu; czy muszę ponownie przystąpić do testu? Ponowne przystąpienie do testu Covid nie jest konieczne, jeżeli poprzedni negatywny test został przeprowadzony nie wcześniej niż 48 godzin przed wjazdem do Niemiec.

4️⃣Czy jestem zwolniony z testu przy wjeździe do Niemiec poza Mecklemburg-Vorpommern (Słubice, Krajnik Dolny, Kostrzyń nad Odrą), jeśli przebywam w Niemczech do 72 godzin?

Tak, w przypadku wjazdu do Niemiec poza wyznaczonym krajem, test dla pobytu w Niemczech do 72 godzin nie jest obowiązkowy. ALE jeśli wjechać do tego kraju „naokoło”, nadal będzie wymagany test.

5️⃣ Czy przy wjeździe do Niemiec z innych krajów muszę zdawać test?

2021-03-25
0
164143043_2794826130729159_3494825918039893583_n

WPROWADZENIA NA TERYTORIUM REPUBLIKI BIAŁORUSI OGRANICZEŃ SEZONOWYCH DOTYCZĄCYCH OBCIĄŻEŃ OSI

Ministerstwo Transportu i Komunikacji Republiki Białorusi dekretem z 1 marca 2021 r. Nr 4 wprowadza tymczasowe ograniczenia obciążeń osi pojazdów na republikańskich drogach publicznych.Dokument określa listę republikańskich autostrad, dla których obciążenia na osiach pojazdów są ograniczone od 25 marca do 20 kwietnia. W dokumencie znajduje się również lista autostrad, na których nie są wprowadzane ograniczenia. Na innych autostradach w tym okresie dopuszczalny jest maksymalny nacisk na jedną oś wynoszący 9 ton.

2021-03-25
0