Portal giełdy ładunków i transportu Cargo.PL

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA dotyczące podróży do Niemiec

165024830_2795366667341772_2670891210294924177_n
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA dotyczące podróży do Niemiec:
1️⃣ Podróżuję do Niemiec kilka razy w tygodniu – jak długo mój test Covid jest ważny?Wjeżdżając do Niemiec należy przedstawić zaświadczenie o wynikach badań (w języku angielskim lub niemieckim) nie starsze niż 48 godzin (od momentu pobrania próbki, bez wydawania zaświadczenia).
2️⃣ Wjeżdżam do Holandii przez Niemcy, a w drodze powrotnej odbieram ładunek w Niemczech – czy muszę zdawać test?
Nie, przy wjeździe z Holandii, która nie należy do grupy wysokiego ryzyka, test nie jest wymagany, ale kierowca musi mieć dowód rejestracji.
3️⃣ Wczoraj zdałem test przed wjazdem do Niemiec, a dziś jestem w Austrii. Wieczorem wracam do Niemiec od strony Tyrolu; czy muszę ponownie przystąpić do testu? Ponowne przystąpienie do testu Covid nie jest konieczne, jeżeli poprzedni negatywny test został przeprowadzony nie wcześniej niż 48 godzin przed wjazdem do Niemiec.
4️⃣Czy jestem zwolniony z testu przy wjeździe do Niemiec poza Mecklemburg-Vorpommern (Słubice, Krajnik Dolny, Kostrzyń nad Odrą), jeśli przebywam w Niemczech do 72 godzin?
Tak, w przypadku wjazdu do Niemiec poza wyznaczonym krajem, test dla pobytu w Niemczech do 72 godzin nie jest obowiązkowy. ALE jeśli wjechać do tego kraju „naokoło”, nadal będzie wymagany test.

5️⃣ Czy przy wjeździe do Niemiec z innych krajów muszę zdawać test?

Kierowcy są testowani tylko przy wjeździe z krajów o wysokiej zachorowalności i z nową odmianą Covid’19: Polska, Szwecja (przyjeżdżając promem trzeba mieć już test), Austria (Tyrol), Słowacja, Czechy.

Komentarze

Na razie nie ma komentarzy


Twój komentarz

Jeśli chcesz napisać komentarz, zaloguj się:

lub zarejestruj się.

Aktualności

220300993_2878300922381679_1943562348840315047_n

UE zaostrza politykę emisyjną

UE zaostrza politykę emisyjną14 lipca Komisja Europejska przyjęła pakiet propozycji pod nazwą Fit for 55 w celu dostosowania unijnej polityki klimatycznej, energetycznej, użytkowania gruntów, transportu i podatków do redukcji emisji CO2 o co najmniej 55% do 2030 r. (w porównaniu z 1990 r.).Trzej wiodący producenci samochodów ciężarowych, Daimler Truck, Traton Group i Volvo Group, podpisali niewiążącą umowę, która ustanowi sieć ogólnodostępnych, wysokowydajnych stacji ładowania pojazdów ciężkich w całej Europie.

2021-07-23
0
198475766_2849985951879843_7181789932523661835_n

FRANCJA. NOWE WARUNKI PRZYJAZDU

8 i 9 czerwca 2021 r. zostały opublikowane dwa dekrety wprowadzające nowe przepisy zdrowotne obowiązujące we Francji, które wejdą w życie 9 czerwca.W przypadku transportu drogowego, lokale gastronomiczne będą otwarte dla zawodowych kierowców transportu drogowego też w godzinach policyjnych (od 23:00 do 6:00).Wymagania dla pojazdów wjeżdżających do Francji: Transport drogowy przyjeżdżający ze strefy zielonej:Nie ma obowiązku badania ani kwarantanny, ale konieczne jest potwierdzenie, że jesteś zdrowy i nie miałeś kontaktu z pacjentami; Pojazdy przybywające z pomarańczowej strefy:Obowiązek badania (z wyłączeniem UK), obowiązek wypełnienia deklaracji o ewentualnych objawach lub kontaktach, brak obowiązku pozostania przewoźników z Wielkiej Brytanii w kwarantannie, co musi być potwierdzone w wytycznych na granicach zewnętrznych (inne kraje) Transport drogowy przybywający ze strefy czerwonej:Obowiązek robienia testów, obowiązek wypełnienia deklaracji o ewentualnych objawach lub kontaktach, obowiązek pozostania w kwarantannie (klauzula do potwierdzenia w wytycznych granic zewnętrznych, które są aktualnie aktualizowane dla innych krajów) W przypadku przejazdu na Korsykę nie są wymagane żadne testy. W przypadku naziemnego transportu pasażerskiego firmy transportowe nie muszą sprawdzać dokumentów potwierdzających posiadanych przez pasażerów przed wejściem na pokład. Dekret ogranicza ten obowiązek do transportu morskiego i lotniczego.

2021-06-13
0
185183561_2828910677320704_9173655083377867007_n

Drogi wybrane przez nawigatora

Drogi wybrane przez nawigatora

Czasami, ale to się zdarza – nawigator nie prowadzi, a zmyla – i wtedy trafiasz całkowicie w niewłaściwe miejsce.

Kierowcy żartują: “Lenka zawiodła”, wspominając kobiecy głos, który jest w nawigacji.

2021-05-13
0
niemcy (2)

NOWE ZASADY POBYTU W NIEMCZECH

NOWE ZASADY POBYTU W NIEMCZECH

Od 24 kwietnia 2021 r. ograniczenia dotyczące COVID-19 w Niemczech zostały uzgodnione na szczeblu federalnym. Nowe zasady dotyczą wszystkich regionów i miast w Niemczech, w których wskaźnik infekcji w ciągu 7 dni przekracza 100.

2021-04-29
0

W jakim kraju kierowca tira zarabia najwięcej?

W jakim kraju kierowca tira zarabia najwięcej?
Zwykle informacje o możliwości zarobienia pieniędzy przekazywane są z pierwszych ust przez kierowców, ale są też próby analizy sytuacji w materiałach analitycznych. Freight Waves zbadał problem, oceniając pensję kierowcy ciężarówki. Oto 10 krajów, w których możesz dobrze zarobić na międzynarodowym transporcie ładunków rocznie:

Szwajcaria: 70 452 USD
Australia: 53 951 USD
Belgia: 50 462 USD
Norwegia: 47 572 USD
USA: 47 130 USD
Niemcy: 46 871 USD
Holandia: 46 865 USD
Austria: 46 217 USD
Kanada: 43 445 USD
Szwecja: 42 751 USD

Liczby są średnie – wszędzie są wyjątki. Kierowca, który zna języki obce i potrafi samodzielnie rozwiązać problemy z kontrolingiem krajów, w których pracuje, może posiadać wyższą pensję.

2021-04-22
0