Portal giełdy ładunków i transportu Cargo.PL

Girteka buduje nową centralę, a nawet… cały kampus

girteka-campus-1

Girteka Logistics planuje budowę nowej centrali. Na aż 16 hektarach Girteka Campus powstaną budynki administracyjne, centrum serwisowe dla ciężarówek i… niewielkie centrum handlowe. Będzie to pracować 2 500 tys. osób. Projekt pochłonie 60 milionów euro.

Przeprowadzką do nowej siedziby Girteka chce zamknąć ćwierćwiecze swojej działalności. – 25 lat temu zaczynaliśmy od jednej ciężarówki i trzech kolegów. Obecnie staliśmy się jednym z wiodących przewoźników w Europie. Cieszymy się, że nasz duży zespół będzie mógł działać w jednym miejscu. Mamy nadzieję, że pracownicy docenią wyjątkowość Girteki Campus – otwartej i nowoczesnej przestrzeni zachęcającej do współpracy zarówno od wewnątrz, jak i od zewnątrz – mówi Edvardas Liachovičius, CEO Girteka Logistics.

Planowana lokalizacja kampusu Girteki znajduje się w pobliżu lotniska w Wilnie, przy skrzyżowaniu ulic Liepkalnis i Sodybų. Na powierzchni około 16 hektarów powstaną budynki o powierzchni 26 tys. mkw. Po przeprowadzce z biur zlokalizowanych w różnych częściach Wilna będzie tu pracować około 2 500 osób.

Do dyspozycji pracowników i klientów będą również dwa parking (każdy po 100 miejsc parkingowych), centrum serwisowe samochodów ciężarowych i centrum handlowo-usługowe o powierzchni 4 tys. mkw.

Jak mówi prezes Girteka, budowa rozpocznie się wiosną 2020 r. Firma ma przenieść się do nowej siedziby latem 2021 roku.

Za projekt kampusu będzie odpowiedzialna austriacka firma ATP Architects – wybrana w międzynarodowym konkursie architektonicznym wśród sześciu innych firm z takich krajów jak Austria, Dania, Wielka Brytania i Litwa. Projekt Girteka Campus będzie prowadzony przez Sirin Development, firmę zajmującą się rozwojem nieruchomości przemysłowych i handlowych.

girteka-campus-2

girteka-campus-3

Komentarze

Na razie nie ma komentarzy


Twój komentarz

Jeśli chcesz napisać komentarz, zaloguj się:

lub zarejestruj się.

Aktualności

2019-05-15_Dwie_karty__1_

On jeden, a karty dwie

Prowadzący 40-tonową ciężarówkę używał dwóch kart kierowcy: swoją i kolegi. Mężczyzna przyznał się do symulowania jazdy w załodze kilkuosobowej.

2019-05-18
0
Dachser_Li-Ion Ground conveyors charging at Dachser cross docking hall

Dachser szykuje eko-rewolucję

Dachser, jeden z wiodących operatorów logistycznych, do 2022 r. planuje zastąpić swoją przeszło sześciotysięczną flotę podnośników wykorzystywanych w terminalach i magazynach energooszczędnymi wózkami na akumulatory litowo-jonowe. Proekologiczny projekt obejmie całą Europę, w tym oddziały Dachser w Polsce. Dzięki temu operator zmniejszy emisję CO2 o 9,6 tys. ton rocznie.

2019-05-17
0
luda

„Nasze problemy nas ratują”. Leszek Luda o sytuacji w europejskim transporcie oraz o korzyściach ze członkostwa w PUT [WYWIAD]

Nie od dziś wiadomo, że w społeczności i wspólnym działaniu tkwi ogromna siła. Właśnie na takim założeniu opiera się działalność Polskiej Unii Transportu. To społeczność przewoźników wzajemnie wspierających się w codziennym funkcjonowaniu oraz dopingujących się w budowaniu konkurencyjności polskiego transportu. O tym, co zyskują firmy z członkostwa w PUT, ale także o problemach przewoźników wynikających chociażby ze zmieniającego się ustawodawstwa Unii Europejskiej, opowiedział nam prezes Polskiej Unii Transportu, Leszek Luda.

2019-05-16
0