Portal giełdy ładunków i transportu Cargo.PL

20 nowych ciężarówek IVECO na gaz ziemny znalazło się we flocie EPO-Trans Logistic

IVECO STRALIS LNG dla EPO TRANS (4)

Kiedy w ubiegłym roku Niemcy ogłosili zwolnienie z opłat drogowych pojazdów z napędami alternatywnymi, zainteresowanie takimi rozwiązaniami znacznie wzrosło. IVECO od razu zanotowało parę większych zamówień, które właśnie są realizowane. Na zakup nowych Stralisów Natural Power (NP) zdecydowała się m.in. firma EPO-Trans Logistic. 

IVECO Poland przekazało zamówione przez firmę EPO-Trans Logistic 20 sztuk ciągników siodłowych Stralis Natural Power o mocy 460 KM wyposażone w najnowocześniejszy układ napędowy wykorzystujący jako paliwo skroplony gaz ziemny (Liquid Natural Gas – LNG). Dzięki temu flota EPO-Trans Logistic powiększyła się do ponad 300 pojazdów.

W ramach umowy pakietowej z IVECO Poland przewoźnik wybudował i uruchomił stację tankowania gazu LNG w miejscowości Krzywa na terenie bazy transportowej EPO-LNG. Nowa stacja dostępna jest również dla pojazdów LNG innych przewoźników i posiada doskonałą lokalizację przy trasie A4 na wysokości Bolesławca.

Dostarczone pojazdy IVECO Stralis w wersji Low Tractor zostały wyposażone w zbiorniki LNG o pojemności 290 kg (800 litrów). Pozostałe parametry to moc 460 KM i zasięg do 1150 km; ciągniki są wyposażone w nowoczesną skrzynię biegów HI-TRONIX, systemy wspomagające HI-CRUISE oraz retarder. Doposażone zostały w maksymalne lodówki, komfortowe leżanki oraz automatyczną klimatyzację.

IVECO STRALIS LNG dla EPO TRANS (3)

Komentarze

Na razie nie ma komentarzy


Twój komentarz

Jeśli chcesz napisać komentarz, zaloguj się:

lub zarejestruj się.

Aktualności

Wazanie_Malopolska_01.06.2020_Nr1

20 z 45 dostawczaków przewoziło za dużo

45 samochodów dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony zatrzymali i skierowali na wagi inspektorzy małopolskiej Inspekcji Transportu Drogowego. 20 z 45 skontrolowanych busów przewoziło więcej ładunku niż zezwalają przepisy. Wzmożone kontrole mają wpłynąć na poprawę bezpieczeństwa i ochronę rynku transportowego przed przejawami nieuczciwej konkurencji.

2020-06-03
0
elektryki-ladowanie-1

Po pandemii rynek pojazdów elektrycznych dynamicznie ruszy

Pandemia koronawirusa spowodowała krótkotrwałe problemy zarówno w produkcji, jak i sprzedaży samochodów elektrycznych. Po chwilowym załamaniu rynek czeka jednak dynamiczny wzrost. Zahamowane zostały natomiast inwestycje w infrastrukturę ładowania.

2020-06-03
0
kierowca-czas-pracy

Polski kierowca zmarł ugodzony 28 cm nożem. Co się wydarzyło na parkingu pod włoską Savoną?

Incydent miał miejsce wieczorem 30 maja na jednym z parkingów w pobliżu włoskiego miasta Savona. Według włoskiej agencji informacyjnej Ansa 45-letni Polak spożywał posiłek wraz z trzema innymi kierowcami ciężarówek. Nagle, w wyniku ostrej kłótni, został ugodzony w nogę 28-centymetrowym kuchennym nożem. Jak podaje policja na podstawie zeznań, mężczyzna zamknął się w kabinie pojazdu i… zabezpieczył ranę taśmą izolacyjną.

2020-06-02
0
drogi-wyrok-tsue

Dlaczego zawsze należy trzymać się swojego pasa jazdy?

Jazda po wyznaczonym pasie ruchu to podstawa bezpiecznego pokonywania zakrętów. Wyjeżdżanie kierowcy poza jego pas grozi zderzeniem czołowym. Wiele osób zapomina również, że mają obowiązek trzymać się własnego pasa nawet w sytuacji, gdy na jezdni nie namalowano wyznaczających go linii.

2020-06-02
0
koronawirus-ograniczenia-ciezarowki

Kierowcy a koronawirus. Czy sytuacja kierowców zmieniła się po 10 tygodniach pandemii? [FELIETON]

Czy sytuacja kierowców ustabilizowała się po 10 tygodniach od ogłoszenia stanu epidemii w Polsce? Jak na kierowców wpływa znoszenie obostrzeń? Co zmieniło się w ich codziennej pracy? Czy podejście społeczeństwa do osób realizujących międzynarodowe przewozy nadal jest, delikatnie mówiąc, negatywne? Na tych kilka pytań odpowiada Damian Pruchnicki, współtwórca facebookowego bloga Brothers Kamil & Damian. Historie z tras.

2020-06-02
0