Portal giełdy ładunków i transportu Cargo.PL

20 nowych ciężarówek IVECO na gaz ziemny znalazło się we flocie EPO-Trans Logistic

IVECO STRALIS LNG dla EPO TRANS (4)

Kiedy w ubiegłym roku Niemcy ogłosili zwolnienie z opłat drogowych pojazdów z napędami alternatywnymi, zainteresowanie takimi rozwiązaniami znacznie wzrosło. IVECO od razu zanotowało parę większych zamówień, które właśnie są realizowane. Na zakup nowych Stralisów Natural Power (NP) zdecydowała się m.in. firma EPO-Trans Logistic. 

IVECO Poland przekazało zamówione przez firmę EPO-Trans Logistic 20 sztuk ciągników siodłowych Stralis Natural Power o mocy 460 KM wyposażone w najnowocześniejszy układ napędowy wykorzystujący jako paliwo skroplony gaz ziemny (Liquid Natural Gas – LNG). Dzięki temu flota EPO-Trans Logistic powiększyła się do ponad 300 pojazdów.

W ramach umowy pakietowej z IVECO Poland przewoźnik wybudował i uruchomił stację tankowania gazu LNG w miejscowości Krzywa na terenie bazy transportowej EPO-LNG. Nowa stacja dostępna jest również dla pojazdów LNG innych przewoźników i posiada doskonałą lokalizację przy trasie A4 na wysokości Bolesławca.

Dostarczone pojazdy IVECO Stralis w wersji Low Tractor zostały wyposażone w zbiorniki LNG o pojemności 290 kg (800 litrów). Pozostałe parametry to moc 460 KM i zasięg do 1150 km; ciągniki są wyposażone w nowoczesną skrzynię biegów HI-TRONIX, systemy wspomagające HI-CRUISE oraz retarder. Doposażone zostały w maksymalne lodówki, komfortowe leżanki oraz automatyczną klimatyzację.

IVECO STRALIS LNG dla EPO TRANS (3)

Komentarze

Na razie nie ma komentarzy


Twój komentarz

Jeśli chcesz napisać komentarz, zaloguj się:

lub zarejestruj się.

Aktualności

2019-05-15_Dwie_karty__1_

On jeden, a karty dwie

Prowadzący 40-tonową ciężarówkę używał dwóch kart kierowcy: swoją i kolegi. Mężczyzna przyznał się do symulowania jazdy w załodze kilkuosobowej.

2019-05-18
0
Dachser_Li-Ion Ground conveyors charging at Dachser cross docking hall

Dachser szykuje eko-rewolucję

Dachser, jeden z wiodących operatorów logistycznych, do 2022 r. planuje zastąpić swoją przeszło sześciotysięczną flotę podnośników wykorzystywanych w terminalach i magazynach energooszczędnymi wózkami na akumulatory litowo-jonowe. Proekologiczny projekt obejmie całą Europę, w tym oddziały Dachser w Polsce. Dzięki temu operator zmniejszy emisję CO2 o 9,6 tys. ton rocznie.

2019-05-17
0