Portal giełdy ładunków i transportu Cargo.PL

Używany ciągnik siodłowy zmieniany w podwozie pod zabudowę, czyli stary-nowy Renault Trucks T P-Road

renault_trucks_p_road_pr-main_desktop_480x480px_lv

Renault Trucks rozszerza swoją ofertę pojazdów używanych i prezentuje nowy model z Fabryki Używanych Ciężarówek stanowiącej część zakładu produkcyjnego w Bourg-en-Bresse. Renault T P-Road jest wynikiem przekształcenia ciągników Renault Trucks T w podwozie pod zabudowę.

Renault Trucks dostarcza dostosowany do potrzeb klienta pojazd – Renault T P – Road – aby spełnić wymagania klientów poszukujących wysokiej jakości, certyfikowanych, używanych podwozi. Ten nowy model (jest produkowany na tej samej linii produkcyjnej co model T X- road) pojazdów używanych jest najnowszym dodatkiem do istniejącej oferty pojazdów używanych prosto z fabryki.

Podczas przerabiania pojazdów w Fabryce Używanych Ciężarówek w zakładzie produkcyjnym w Bourg-en-Bresse, wcześniej dokładnie wyselekcjonowane, używane ciągniki przechodzą kontrolę 200 punktów narażonych na zużycie, zanim zostaną przekształcone zgodnie ze standardami Renault Trucks.

Przed każdą “przeróbką” biuro projektowe Renault Trucks oraz inżynierowie ds. jakości przeprowadzają szczegółowe badania każdego pojazdu. Proces przekształcania i kontrola jakości spełniają te same rygorystyczne normy, jak te, które stosowane są przy produkcji nowego pojazdu.

W celu gruntownej transformacji, dokonuje się wymiany ramy. Ramy są fabrycznie nowe a rozstaw oraz układ osi jest dobierany pod wybrane zastosowanie pojazdu. Gwarantuje to wytrzymałość i długowieczność pojazdu a także możliwość przystosowania go do wielu kategorii branż.

Renault T P- Road podlega tak samo rygorystycznej kontroli jakości i testom drogowym, jak nowe pojazdy Renault Trucks przed dostarczeniem ich do klientów.

Komentarze

Na razie nie ma komentarzy


Twój komentarz

Jeśli chcesz napisać komentarz, zaloguj się:

lub zarejestruj się.

Aktualności

Chomar2DRON_034

„Wszystkiego uczyliśmy się sami, nie było wzorców”. [WYWIAD] z firmą CHOMAR

Znajdziemy ją na liście 100 największych firm transportowych w Polsce. Rocznie realizuje 80 tys. zleceń, w ramach których jej kierowcy przemierzają łącznie 25 mln kilometrów. Tworzą ją najwięksi eksperci w branży – wystarczy wymienić nazwisko Rafała Chomy, prezesa spółki, a przy tym członka Rady Związku Pracodawców „Transport i Logistyka Polska”. Firma CHOMAR to przykład sukcesu, a jednocześnie inspirująca historia typu „od zera do milionera”. O to, jak wyglądało budowanie przedsiębiorstwa transportowego w latach 90. oraz jakie ograniczenia stawia przed przewoźnikami współczesny rynek, wypytaliśmy Macieja Karpińskiego, kierownika spedycji, transportu i marketingu.

2019-03-25
0
flir-kontrola-ruchu

Bez tego nie ma mowy o poprawieniu bezpieczeństwa na drogach! Inteligentne systemy kontroli ruchu drogowego.

Branża komunikacyjna jako pierwsza w pełni wykorzysta potencjał inteligentnego miasta. Już dziś wdraża się systemy monitoringu miejskiego wykorzystujące sztuczną inteligencję oraz kamery termowizyjne do zarządzania ruchem kołowym. Powstały także moduły bezprzewodowe umożliwiające podłączenie do systemów monitoringu miejskiego tych skrzyżowań, których nie podłączono do internetu. Upowszechnienie inteligentnych systemów zarządzania ruchem pozwoli zmniejszyć korki oraz zanieczyszczenie powietrza ze spalin samochodowych.

2019-03-24
0