Portal giełdy ładunków i transportu Cargo.PL

Używany ciągnik siodłowy zmieniany w podwozie pod zabudowę, czyli stary-nowy Renault Trucks T P-Road

renault_trucks_p_road_pr-main_desktop_480x480px_lv

Renault Trucks rozszerza swoją ofertę pojazdów używanych i prezentuje nowy model z Fabryki Używanych Ciężarówek stanowiącej część zakładu produkcyjnego w Bourg-en-Bresse. Renault T P-Road jest wynikiem przekształcenia ciągników Renault Trucks T w podwozie pod zabudowę.

Renault Trucks dostarcza dostosowany do potrzeb klienta pojazd – Renault T P – Road – aby spełnić wymagania klientów poszukujących wysokiej jakości, certyfikowanych, używanych podwozi. Ten nowy model (jest produkowany na tej samej linii produkcyjnej co model T X- road) pojazdów używanych jest najnowszym dodatkiem do istniejącej oferty pojazdów używanych prosto z fabryki.

Podczas przerabiania pojazdów w Fabryce Używanych Ciężarówek w zakładzie produkcyjnym w Bourg-en-Bresse, wcześniej dokładnie wyselekcjonowane, używane ciągniki przechodzą kontrolę 200 punktów narażonych na zużycie, zanim zostaną przekształcone zgodnie ze standardami Renault Trucks.

Przed każdą “przeróbką” biuro projektowe Renault Trucks oraz inżynierowie ds. jakości przeprowadzają szczegółowe badania każdego pojazdu. Proces przekształcania i kontrola jakości spełniają te same rygorystyczne normy, jak te, które stosowane są przy produkcji nowego pojazdu.

W celu gruntownej transformacji, dokonuje się wymiany ramy. Ramy są fabrycznie nowe a rozstaw oraz układ osi jest dobierany pod wybrane zastosowanie pojazdu. Gwarantuje to wytrzymałość i długowieczność pojazdu a także możliwość przystosowania go do wielu kategorii branż.

Renault T P- Road podlega tak samo rygorystycznej kontroli jakości i testom drogowym, jak nowe pojazdy Renault Trucks przed dostarczeniem ich do klientów.

Komentarze

Na razie nie ma komentarzy


Twój komentarz

Jeśli chcesz napisać komentarz, zaloguj się:

lub zarejestruj się.

Aktualności

vlcsnap-error730

Dzięki kamerom termowizyjnym pojazd zobaczy przeszkody z odległości nawet 200 metrów

Kamery termowizyjne montowane obecnie w luksusowych samochodach pozwalają wychwycić obecność obiektu na drodze z odległości nawet 200 metrów, zapewniając kierowcy niemal trzykrotnie więcej czasu na reakcję niż zwykłe reflektory. Wkrótce kamery takie mogą się stać podstawowym wyposażeniem inteligentnych samochodów autonomicznych. Pozwolą dostrzec pieszych z dużej odległości, pozwalając maszynie szybciej zareagować na zdarzenia drogowe i zwiększyć szansę na uniknięcie wypadku. Zaprezentowano już pierwszy autonomiczny pojazd wyposażony w kamery termowizyjne.

2019-01-21
0