Portal giełdy ładunków i transportu Cargo.PL

Tarcze hamulcowe? Ale po co?!

2018-11-29 bez tarczy hamulcowej 2

Kolejna ciężarówka z niesprawnym układem hamulcowym. Tym razem w jednym z kół naczepy nie było tarczy hamulcowej.

Kierowca przewożący 21 ton ładunku z Niemiec do Ukrainy został skontrolowany przez lubuskich inspektorów ITD na drodze krajowej nr 92 w Wilkowie (powiat świebodziński). Podczas kontroli stanu technicznego pojazdu inspektorzy zauważyli, że na lewym kole przedniej osi naczepy nie było tarczy hamulcowej.

Inspektorzy zatrzymali dowód rejestracyjny oraz zakazali używania pojazdu z powodu usterki zagrażającej bezpieczeństwu. Ponadto wobec przewoźnika ukraińskiego zostanie wszczęte postępowanie w sprawie nałożenia kary pieniężnej w wysokości 2000 złotych.

2018-11-29 bez tarczy hamulcowej 3

Źródło: WITD Gorzów Wielkopolski

Komentarze

Na razie nie ma komentarzy


Twój komentarz

Jeśli chcesz napisać komentarz, zaloguj się:

lub zarejestruj się.

Aktualności

2019-05-15_Dwie_karty__1_

On jeden, a karty dwie

Prowadzący 40-tonową ciężarówkę używał dwóch kart kierowcy: swoją i kolegi. Mężczyzna przyznał się do symulowania jazdy w załodze kilkuosobowej.

2019-05-18
0
Dachser_Li-Ion Ground conveyors charging at Dachser cross docking hall

Dachser szykuje eko-rewolucję

Dachser, jeden z wiodących operatorów logistycznych, do 2022 r. planuje zastąpić swoją przeszło sześciotysięczną flotę podnośników wykorzystywanych w terminalach i magazynach energooszczędnymi wózkami na akumulatory litowo-jonowe. Proekologiczny projekt obejmie całą Europę, w tym oddziały Dachser w Polsce. Dzięki temu operator zmniejszy emisję CO2 o 9,6 tys. ton rocznie.

2019-05-17
0
luda

„Nasze problemy nas ratują”. Leszek Luda o sytuacji w europejskim transporcie oraz o korzyściach ze członkostwa w PUT [WYWIAD]

Nie od dziś wiadomo, że w społeczności i wspólnym działaniu tkwi ogromna siła. Właśnie na takim założeniu opiera się działalność Polskiej Unii Transportu. To społeczność przewoźników wzajemnie wspierających się w codziennym funkcjonowaniu oraz dopingujących się w budowaniu konkurencyjności polskiego transportu. O tym, co zyskują firmy z członkostwa w PUT, ale także o problemach przewoźników wynikających chociażby ze zmieniającego się ustawodawstwa Unii Europejskiej, opowiedział nam prezes Polskiej Unii Transportu, Leszek Luda.

2019-05-16
0