Portal giełdy ładunków i transportu Cargo.PL

Kögel Cargo TIR — naczepa do pracy w Europie Wschodniej

Koegel_Cargo_TIR_seitlich-620x330

Niemiecki producent Kögel stworzył naczepę dedykowaną firomom tranportowym pracujących w Europie Wschodniej. Naczepa Kögel nie boi się dużych obciążeń i nawet ekstremalnych warunków.  Dużą popularnością cieszy się dużą popularnością, szczególnie w Europie Wschodniej. Naczepa siodłowa z firanką i burtą jest idealna do zastosowania w międzynarodowym transporcie towarów, otrzymała nazwę Cargo TIR.

Inżynierowie z Burtenbach bardzo konsekwentnie poszukiwali najlepszych rozwiązań technicznych, aby tradycyjna naczepa siodłowa z burtą zyskała jeszcze większą odporność. Rama o wysokiej stabilności, na której w przemyślany sposób rozmieszczono belki poprzeczne, jest zaprojektowana pod kątem transportu ciężkich ładunków, najróżniejszych warunków na drodze i codziennych załadunków, również w ekstremalnych warunkach. Kögel Cargo TIR ma poza tym bardzo niską masę własną i solidną zabudowę. W wyposażeniu podstawowym masa własna wynosi około 6 ton. Dzięki temu jest idealnym rozwiązaniem do ciężkich transportów. Nośność podłogi przystosowanej do przenoszenia wysokich nacisków wózków widłowych wynosi maks. 7,2 tony.

Naczepa Cargo TIR posiada również certyfikat zabezpieczenia ładunków wg normy DIN EN 12642 Code XL.

Dzięki dwóm dachowym profilom pasowym o grubości 220 mm na całej długości, nawet przy całkowicie otwartej bocznej plandece nie jest konieczne podpieranie kłonic, ponieważ konstrukcja dachowa jest wystarczająco stabilna.

W modelu Kögel Cargo TIR dzięki plandece Kögel Integral przy otwartym dachu do wnętrza nie zwisają pasy, gdyż są one seryjnie zintegrowane w plandece dachowej. W ten sposób pasy nie zahaczą o znajdujący się w środku ładunek. Pojazd prezentowany na Międzynarodowych Targach Pojazdów Użytkowych w Hanowerze jest opcjonalnie wyposażony w cztery pary składanych ścian bocznych o wys. 600 mm wykonanych z pustych profili aluminiowych z kotwami i chwytkami, w celu zapewnienia zamknięcia celnego. Aby zwiększyć bezpieczeństwo transportu oraz przyspieszyć odprawę celną towaru, firanka TIR posiada na całym obwodzie uchwyty do przymocowania plandeki do burty przy pomocy linki celnej.

Nowe drzwi z aluminium

Kolejną nowością tego modelu Cargo TIR są tylne drzwi Kögel z aluminium. Oprócz samoczyszczącej się, trzypłatkowej prowadnicy wału wyróżniają się one również łatwością napraw dzięki niedrogim i łatwym w wymianie zawiasom jednoprzegubowym.

Na osobną uwagę zasługuje rama modelu Cargo TIR. Podobnie, jak we wszystkich pojazdach spedycyjnych Kögel, również rama pojazdu w Cargo TIR jest chroniona przed korozją technologią nanoceramiczną oraz powłoką KTL, którą dodatkowo pokryto lakierem UV.

Komentarze

Na razie nie ma komentarzy


Twój komentarz

Jeśli chcesz napisać komentarz, zaloguj się:

lub zarejestruj się.

Nowości na rynku

cargonews_m2cargo

Nowy projekt Cargo.LT – M2Cargo.EU

Zespół Cargo.LT ma przyjemność przedstawić nowy projekt M2Cargo.EU – usługę, która pomoże Ci znaleźć magazyn logistyczny.

2024-02-26
0
245104594_2935851109959993_1411399817438034755_n

Polska znosi kary za niepłacenie e-TOLL

Polska tymczasowo znosi kary za niepłacenie e-TOLL. Jak informuje Ministerstwo Finansów RP i operator systemu e-TOLL, 30 września 2021 r. rozpoczął się okres przejściowy przeniesienia elektronicznego systemu płatności za opłaty za przejazd na płatnych drogach w Polsce viaTOLL do nowego elektronicznego zakończenie systemu płatności e-TOLL. Od 1 października system e-TOLL jest jedynym systemem, za pomocą którego można dokonywać płatności elektronicznych. Od tego dnia nie działają również urządzenia viaBOX i viaAUTO.Konto w systemie viaTOLL musi zostać usunięte.Według Ministerstwa Finansów RP, w początkowym okresie po odłączeniu viaTOLL, za naruszenia korzystania z systemu e-TOLL będą stosowane nie kary, ale ostrzeżenia. Każdy przypadek będzie rozpatrywany indywidualnie.

2021-10-12
0
niemcy (2)

NOWE ZASADY POBYTU W NIEMCZECH

NOWE ZASADY POBYTU W NIEMCZECH

Od 24 kwietnia 2021 r. ograniczenia dotyczące COVID-19 w Niemczech zostały uzgodnione na szczeblu federalnym. Nowe zasady dotyczą wszystkich regionów i miast w Niemczech, w których wskaźnik infekcji w ciągu 7 dni przekracza 100.

2021-04-29
0
171032707_2805873306291108_84577504454727023_n

5 KRAJÓW EUROPY WSCHODNIEJ ZWRÓCIŁY SIĘ DO ORGANÓW UNII EUROPEJSKIEJ Z PROŚBĄ O ODWOŁANIE WYMOGÓW DOTYCZĄCYCH POWROTU CIĘŻARÓWEK DO KRAJU REZYDENTA CO 8 TYGODNI

5 KRAJÓW EUROPY WSCHODNIEJ ZWRÓCIŁY SIĘ DO ORGANÓW UNII EUROPEJSKIEJ Z PROŚBĄ O ODWOŁANIE WYMOGÓW DOTYCZĄCYCH POWROTU CIĘŻARÓWEK DO KRAJU REZYDENTA CO 8 TYGODNI.Trwa walka niektórych krajów Europy Wschodniej z reformą międzynarodowego transportu drogowego, wprowadzoną przez Unię Europejską w ramach Pierwszego Pakietu Mobilności.

2021-04-10
0