Portal giełdy ładunków i transportu Cargo.PL

Raporty i artykuły

tacho-1

Przechowywanie danych z tachografu – dlaczego należy to robić?

Pół tysiąca złotych za dzień w przeliczeniu na jeden pojazd. Tyle może zapłacić przedsiębiorca za brak danych z tachografu. Odczyty czasu pracy kierowców zawodowych są podstawowymi informacjami, które przewoźnik powinien przechowywać. Inspekcja Transportu Drogowego może je sprawdzić nawet rok wstecz. Michał Senger, ekspert Inelo, tłumaczy, dlaczego przechowywanie danych z tachografu jest tak ważne oraz radzi, jak bezpiecznie gromadzić dane w firmie transportowej.

       2019-09-26
akcja-smog

Wyrejestrowanie pojazdu: dowiedz się, jak zrobić to prawidłowo

Oddałeś samochód do kasacji? Musisz go wyrejestrować! Podobnie w przypadku kradzieży kub chociażby doszczętnego zniszczenia pojazdu. Sprawdź dlaczego i w jakich sytuacjach wyrejestrowanie pojazdu to konieczność oraz jak to zrobić.

       2019-09-26
tchografy

Co słychać w temacie inteligentnych tachografów?

Konfederacja Organizacji Kontroli w Transporcie Drogowym (CORTE) uważnie przygląda się wdrożeniu inteligentnych tachografów. Przepis o smart tacho w każdym nowym pojeździe ciężarowym wszedł w życie i co dalej? O pierwszych problemach i nowych możliwościach opowiada Mateusz Włoch, ekspert Inelo, członek CORTE.

       2019-09-19
likwidacja_itd

Ile na Pakiecie Mobilności straci Polska?

Jeśli pakiet mobilności zostanie przyjęty, to koszty prowadzenia działalności przewozowej w Niemczech mogą wzrosnąć nawet o 250 mln euro rocznie[1]. Jak informuje profesor Peter Klaus, ekspert z dziedziny zwanej statystyką logistyki, dojdą do tego jeszcze koszty pośrednie z opłat parkingowych czy wyższego ubezpieczenia.

       2019-09-17
15 / 84«...10...1314151617...203040...»